Det h?r ?r ett sk?mt trustpilot som tar bort mina recensioner av Kinghills!
han ?r en bluffsajt som f?rgriper sig p? Storbritannien...
Det h?r ?r en bluffsajt som f?rgriper sig p? Storbritannien...
Detta ?r en bluffsajt som f?rgriper sig p? problemspelare i Storbritannien.
Jag har skickat ?ver 15 e-postmeddelanden till dem utan svar. Jag bad att kontot skulle st?ngas eftersom jag hade f?rlorat £13500 men de ignorerade mig och lade till fler gratisspel och l?mnade det ?ppet f?r att ta mer pengar.
Jag ?r p? gamstop och jobbar med min bank och gamcare p? grund av en sv?r spelvana och jag skickade allt detta till dem men de ignorerar mig.
Betalningar tv?ttas till olika felkodade MCC-kategorier f?r att kringg? alla bankkort eller brittiska lagar de anv?nder Sumup som s?ger att hasardspelstransaktioner ?r olagliga. Jag erbj?d dem chansen att ?terbetala mig men har inte f?tt n?gra svar s? nu arbetar jag med min bank igen f?r att h?ja ?terkraven eftersom de ?r medvetna om denna bluff.
De kommer att t?mma ditt bankkonto ?ven om du har en d?lig vana. Jag f?r f?r n?rvarande en-till-en-supportsessioner p? gamcare s? den h?r sidan ?r verkligen avskum. Jag f?rs?ker fortfarande betala 35 000 £ i skuld.
Transaktioner sker p? olika st?llen om en betalning misslyckas, den f?rs?ker en annan tveksam tills den tar dina pengar, vanligtvis med en stor avgift p?, s?dana som zen, bytes news, xprsera, csskinspro, smpaypf*magicinc etc. de anv?nder olika namn f?r att kringg? betalningsleverant?ren lagar.
Min support f?r bankspelrelationer sa att det inte ?r den riktiga Kinghills-sidan och gav mig ett nummer att ringa killen jag pratade med sa att jag inte ?r registrerad p? Kinghills efter att ha kontrollerat.
Pengarna hamnar p? platser som Litauen etc, det ?r inte en ?kta sajt, se upp, fall inte f?r den h?r bluffen. Jag gjorde som en clown igen. Jag v?ntar p? att kontakta Kinghills eller s? ska jag s?tta ig?ng med att avsl?ja din lilla illegala operation som du har p?g?tt!
Dessa recensioner b?r inte p? n?got s?tt tas bort. Denna sida fungerar olagligt i Storbritannien och lurar massor av problematiska brittiska spelare som borde vara s?kra fr?n detta och de borde inte ta en krona fr?n folk h?r!!!
This is a joke trustpilot removing my reviews of Kinghills !
his is a scam site preying on Uk…
This is a scam site preying on Uk…
This is a scam site preying on Uk problem gamblers.
I have sent over 15 emails to them with no reply I asked for the account to be closed as I had lost £13500 but they ignored me and added more free bets and left it open to take more money.
I am on gamstop and working with my bank and gamcare due to a severe gambling habit and I sent all this to them but they ignore me.
Payments are being laundered to various miscoded MCC categories to bypass any bank card or Uk laws they are using Sumup which states gambling transactions are illegal I offered them the chance to refund me but have had no replies so now I am working with my bank again to raise the chargebacks as they are aware of this scam.
They will drain your bank account even if you have a bad habit I am currently receiving one on one support sessions at gamcare so this site is scum really. I am still currently trying to pay of £35000 of debt.
Transactions are going various places if one payment fails it tries another dodgy one until it takes your money usually with a big fee added on, ones like zen, bytes news, xprsera, csskinspro,smpaypf*magicinc etc they use different names to bypass payment provider laws.
My bank gambling relations support said its not the real Kinghills site and gave me a number to call the guy I spoke to said im not registered on Kinghills after checking.
The money ends up in places like Lithuania etc its not a genuine site beware do not fall for this scam I did like a clown again I await contact Kinghills or I will set about exposing your little illegal operation you have got going on !
These reviews should in no way be removed this site is operating illegally in the Uk scamming lots of problem Uk gamblers who should be safe from this and they should not be taking one penny from people here !!!
Automatiskt ?versatt: