Revolut ?r verkligen utmattande att ha att g?ra med, jag har inte s?rskilt hum?r men att prata med dem g?r mig s? arg att jag var tvungen att sluta f?r mitt eget v?lbefinnande.
I likhet med deras svar till dig ber?ttade de i samma stycke att de hade f?rs?kt ?terkr?va mina bank?verf?ringspengar till dessa oseri?sa webbplatser och att de inte skulle ?terkr?va pengarna. Allt de g?r ?r att skita i botsvar och aldrig ta upp n?gra legitima po?nger eller ifr?gas?tta inkonsekvenser i vad de har sagt. Jag avskyr dem verkligen.
L?t mig inte ens b?rja prata om hur de bara tar en snabb titt p? en recensionssajt och konstaterar att MyStake ?r legitimt, n?r vi alla vet att bedr?gerier ofta har lysande recensioner och snygga webbplatser och det ?r d?rf?r folk faller f?r dem. Och vilken bank av n?got slag kallar n?got "legit"? ??
Revolut truly are exhausting to deal with, I don’t have much of a temper but conversing with them makes me so angry I had to stop for my own well-being.
Similar to their response to you, they told me in the same paragraph both that they had tried to recover my bank transfer monies to these rogue sites and that they wouldn’t be recovering the monies. All they do is sh*t out bot responses and never address any legitimate points or challenges to inconsistencies in what they have said. I truly do despise them.
Don’t even get me started on them just having a cursory glance at a review site and determining that MyStake is legitimate when we all know scams often have glowing reviews and glossy websites and that’s why people fall for them. Also, what bank of any substance refers to something as ‘legit’? ??
Automatiskt ?versatt: