Hej alla,
bara f?r att l?gga till min egen historia om: Bytebloom, byte labs etc. Aka Mr Punter
Jag f?rs?kte kontakta Mr Punter men fastnade i en doomloop av ai-svar. Jag eskalerade sedan genom att h?ja falska MC-koder bristande transparens vid uttag etc och stenkall tystnad, med mitt konto som sedan l?stes helt... har v?ntat i ?ver 3 veckor medan jag jagat efter svar fr?n Mr Punter.
Sedan dess har jag tagit upp ?terkrav med tre banker, alla framg?ngsrika hittills och f?r Monzo f?rkrediterade. Os?ker p? om de kommer att bestrida tillbaka baserat p? vad jag har l?st.
Problemet ?r n?r (f?r Mastercard-processorns ?terbetalning) ?terbetalningen kom in, den var fr?n det uppl?sta bolagshuset Bytebloom Ltd.
Inte s?ker p? om det hj?lper n?gon, men vill g?rna h?ra erfarenheter av byteblm*lab eller vem de nu ?r! Jag skulle kontakta processorn direkt men kan f?r mitt liv inte hitta den.
Hi all,
just to add my own story re: Bytebloom, byte labs etc. Aka Mr Punter
I attempted to contact Mr Punter but got stuck in a doom loop of ai responses. I then escalated raising false MC Codes lack of transparency on withdrawal etc and stone cold silence, with my account then being locked completely… have waited over 3 weeks whilst chasing for responses from Mr Punter.
Since then I’ve raised chargebacks with three banks, all successful so far and for Monzo pre-credited. Unsure if they will dispute back based on what I’ve read.
Crux of issue is when ( for the Mastercard processor refund) the refund came in it was from the dissolved companies house Bytebloom Ltd.
Not sure if that helps anyone, but keen to hear experiences of byteblm*lab or whoever they are! I’d contact the processor directly but can’t for the life of me find it.
Automatiskt ?versatt: